Saturday, 5 January 2013

mari2...buku2 hahahhaa....

Aku ni ade 1 habit taw ..aku suke sgt kat buku2 cite..kalau aku jumpe buku cite aku mesti nak bace atau pun nak beli..penah 1 ary tu aku smpt lg bace keratan surat kabar yg dah wat bungkus nasi lemak kat kdai hahahaha.ade 1 ary tu g umah atuk taw..aku mmg dah mati kutu la sbb terlupe nak bwk buku cite..abis aku rembat buku politik atuk tp seronok lak..aku siap pinjam buku tu kat atuk..

.dulu mase kcik2 abah sll je bace kan buku cite sblum tido..kalau abah blk keje lmbt pun abah mesti cite kan jgk...heheehee..tu sume kenangan mase kcik la..dah besar ni xde la abah nak melayan aku camtu lg..tp abah still beli kan aku buku kalau dy g mane2...tp ary ni aku just nak tunjuk koleksi buku aku yg terbaru..hadiah dr abah.... :)


tadaaaa...ni la koleksi terbaru aku tu...amacam ade bran x nak bace hhuhuhuuhuu.... :P


ni lak buku yg aku beli sendiri hahahhaa...perlu ke aku bace buku ni????????????hentam je la...ape slhnye menambah ilmu pengetahuan kan2 hahahhaa...bace unt suke2 je... :P

ckup2 la aku merepek ary ni hehehhee  bye2.....


No comments:

Post a Comment

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Nuramirah Rozamri. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa