Saturday 5 January 2013

along 's wedding....

keras la plak jari aku ni nak update blog hahhhaa...ary ni aku nak update entry psl wedding along...along ni kire kazen 1st la dlm fmly kitaorg...sume org very excited bile dgr yg dy nak kawen...hahahha..sbb dah lame fmly kitaorg xde wat majlis kawen...aku pun excited gak hahahhaa...sehari before wedding along kitaorg sume (my big fmly) kene stay kat Flamingo Hotel sbb dkt ngan tmpt wedding along tu...wedding tu wat kat Dewan Gemalasari Risda. pg2 tu sume org bz wat mcm2 kat dewan...pengantin dpt excuse la sbb nanti diorg lg penat dok cover senyum atas pelamin hahahaha....


 ni  la dewan gemalasari tu.everything dah settle mase kitaorg smp tu..just tlg sebok2 je kat situ hahahaha


 dis my favourite part...jeng3..sume tetamu have to take pic n put it in guest book...oppss kene wish gak unt pengantin :)


ni la gadis2 yg jage guest book tu...both of my lovely kazen sgt2 sporting ary tu..happy sgt abg diorg kawen kut hhuhuuhuu....kak ama n farhana..


ni wish aku unt along..suke sgt ngan guest book diorg..comel sgt hehehekorang nmpak x tulisan buruk tu..tu tulisan aku la hahhaa..wat spoil btul la tulisan buruk aku tu :P


sape ni?????????nmpak cam parents pengantin x hahahhaaa...jgn slh phm ye..ni parents aku taw..tgk la abah tu dgn baju melayu..dah cam ayah pengantin hehehee...abah praktis kut nak jd ayah pengantin nanti hhuhuuhuu...(aku lum nak kawen lg :p )..


ni br btul parents pengantin u'oll...pak long n mak long...bz btul pak long smbut tetamu smpai x sempat senyum taw mase snap pic.....





pengantin ngan big fmly



tadaaaaaaaaaaaa....last skali br la kite letak pic pengantin..br la surprise...along with his wife..comel kan diorg..sepadan sgt...hehehee..hope diorg cpt2 dpt baby n kekal bhagia ....:) ...tu je la aku nak cite

bye2...

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
 
♥ Copyright © 2013 reserved to Nuramirah Rozamri. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa