Sunday 24 February 2013

CERITA SABTU KU......:)

  Assalamualaikum.....

                     cerita sabtu ku bermula begini.....(hahahhaaa...kamus sgt ayat aku ni...dah cam buku cite knk2) sbnrnyer cite nye aku kuar g tgk wayang ary sabtu ngan Mr. F ...sll kalau kitaorg g tgk wayang mesti byk je cite2 best ...tibe2,nak di jadikan cite ,mase aku kuar smlm lnsg xde cite best..kitaorg pun cam blur je..lame la gak kitaorg duk dpn kaunter tu  ...pkir byk woo nak pilih cite sbb tjuk2 cite sume x best...akhirnye...pkir punye pkir kitaorg pilih la 1 cite ni......




pilih cite ni pun sbb cite lain nmpak cam x best je...kire nye kitaorg main redah je la...kalau cite ni x best nasib la....


ni la poster cite 2...cite ni lbh pada zaman sek2..kalau tgk cite ni rase rindu lak nak g sek ..teringat la zaman nkl2 kat sek..kene denda..meh aku cite skit sinopsis cite ni...

“Rasa tertekan Zainal (Niezam Zaidi) dengan alam perkahwinannya yang sekarang ini, mengigatkan beliau kembali tentang memori silamnya. Pada 18 tahun yang lalu, ketika dia di alam persekolahan Zainal terkenal dengan kenakalannya ketika itu Zainal baru tingkatan 4. Waktu itu Zainal mempunyai seorang kekasih yang bernama Nora (Wawa Zainal). Sikap Nora yang lurus bendul membuatkan Zainal mula bosan. Namun sejak perkenalan Zainal dengan Azura (Intan Ladyana) seorang gadis yang cute dan pendek, membuatkan Zainal semakin hari semakin menyukai sikap Azura yang selamba itu.....

OK LA...SMP SITU JE AKU CITE..kalau korang nak taw kene la g tgk sendiri..tp mmg x rugi pun tgk cite 2...best...tergelak gelak tgk cite tu....hahhhaaa


ni la dua org bdk yg muke x ikhlas je nak pilih cite 2 tp last2 dua2 tergelak gelak tgk citew tu...hahhahaaaaa......cite ni romantik taw...kalau nak tgk tu sila la berteman...AKU G NGAN 


Ni la my sweetheart yg rajin teman aku sll....walaupun aku ni byk gile kerenah....hhhaaaa.....

BYE2.... :)




4 comments:

Daisypath Anniversary tickers
 
♥ Copyright © 2013 reserved to Nuramirah Rozamri. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa