Monday, 4 March 2013

NAK 10 JUTA X ????

Assalamualaikum.....



                  Tjuk entry kali ni nak gempak kan...10JUTA urmmmmm ..kalau ty sape yg nak..sume org mesti angkat tgn nye...kalau x ckup tgn ,kaki pun boley hahhahaaa....tp korang penah terpkir x ape yg nak wat kalau dpt 10 juta tu...ade yg kate tu 7 keturunan pun x abis mkn hahhahaaa....tp aku x caye la 7 keturunan x abis duit tu...rsnye 1 keturunan pun x smp kut hhuhuuhu...kalau aku la ,aku dah plan sume bende yg aku nak wat...nak taw x aku nak wat ape ngan 10 juta....


  1. aku nak blanje mak ayah aku ape je yg diorg nak sbb slame aku lahir smp la skrg diorg je yg bg duit, belikan aku mcm2, aku x penah bg pape pape pkai duit aku pun sbb aku xde income lg..aku nak blanje adik2 n sume org yg aku rapat hehheee.... 
  2. aku nak beli pape je keperluan yg aku nak...
  3. aku nakk bwk fmly aku g mane2 je diorg nak...sbb slame ni asyik abah je bwk kitaorg bercuti..aku nak bwk gak hahahaa...
  4. harte 10 juta tu kalau dibelanja membabi buta je mmg x ckup la...jd aku nak bkk mcm2 business yg ley menganda kan duit tu supaya 7 keturunan aku pun still dpt rs duit tu...
  5. aku nak beli byk2 jongkong emas sbb harge emas sll naik ..untuk pelaburan mase hadapan hhuhuuhuu...
  6. dah byk duit tu jgn dilupe org yg x bernasib baik,seharusnye aku nak bersedekah pada org yg memerlukan...n bg bantuan pd program2 amal
  7. aku nak tmbh kemudahan2 kat masjid n surau2...
  8. aku nak tunaikan haji pas2 beli byk2 al-quran n letak kan kat masjid2 kat sane supaye mudah org yg dtg tunaikan haji nak gune
hehheeee...tu la sume bende yg aku nak wat ngan duit 10 juta tu...kalau korang agaknye  ape yg korang nak wat ngan 10 juta..jom la share ngan aku hehehee






                                ENJOY READING U'OLL ...BYE :)

No comments:

Post a Comment

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Nuramirah Rozamri. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa